onsdag 24 juni 2015

ONE DIRECTION IGÅR PÅ ULLEVI

Har precis laddat över alla bilder och filmklipp som blev tagna igår, för som ni kanske vet så var jag i Göteborg med Tora och vi kollade på inga mindre än One direction!

Vart ska man börja??? finns så mycket jag vill berätta om! 
Jag lämnade mitt hus runt 9 igår och så åkte vi runt 11 från örebro resecentrum, vi stannade eftervägen för att äta och sen när vi väl kom ner dit tog det tid för oss att hitta vart vi skulle. De hade nämligen fixat en lägenhet vi skulle bo i. Var en snäll ung tjej som hyrde ut sin lägenhet då hon skulle till stockholm. Toras pappa hade försökt få tag på hotell tidigare men alla hade fullt så det här fick duga. 

När vi väl kom fram till hennes lägenhet var det lite bråttom, insläppet hade redan börjat på ullevi och jag hade ca 9% i min mobil, så medan den laddade fiffade jag mig och gjorde iordning allt vi skulle ha med osv. Vi tog spårvagn till norra ullevi, vilket tog ca. 4-5 minuter så det var inte långt alls! :D 

Eftersom kön redan rullade på för fullt så tog det inte alls lång tid att komma in, vilket faktiskt varf otroligt skönt. Runt 18 började the fooo vilket var ett av förbanden. De var duktiga och jag älskar ju att se folk dansa och dansa är ju något som de är riktigt bra på så jag njöt av showen. 

Runt 19:15 kom andra förbandet vilket var Mcbusted. Hade aldrig hört dem tidigare men shit vad de tog publiken med storm, de var hur roliga och sköna människor som helst. De fick mig att skratta x antal gången. Jag tycker det är så viktigt att man hela tiden har en kontakt med publiken och att man släpper oss lite, vilket de gjorde!! :) Har ni inte lyssnat på dem så borde ni göra det! Sen borde ni även kolla lite klipp på dem för de var sjukt sköna killar och jag skulle helt ärligt kunna betala för att endast se dem på en konsert! 

Runt 20 typ så kom självaste one direction ut! Jag har ju redan sett dem 2 gånger innan men måste verkligen säga att det här var deras bästa framträdande någonsin typ haha nej men seriöst. De visade så mycket av deras personlighet och de tog tid till att prata med fans, läsa alla skyltar, skoja, ha vattenkrig med varandra på scenen haha, få oss att säga och göra olika saker. De fick oss att sjunga med så mycket vi bara orkade och alla dansade och de var helt perfekta. Blir alldeles glad av att tänka tillbaka till gårdagen! Åh vad jag önskar att alla hade sett konserten. 

Jag ska vara ärlig, jag är inte det största one direction fanet, jag gillar deras musik väldigt mycket, men sen är det inte så mycket mer än så. Hade inte ens hört alla låtar på nya skivan förens igår förmiddag/eftermiddag.. Men den här konserten fick mig verkligen att bli en lite fjollig fangirl igen haha åh vad de var perfekta haha.. okej kanske ska sluta skriva nu.. säkert inte ens någon som läser längre ;) 

Har iaf har ni de flesta bilderna jag tog, tog inte så många bilder utan filmade mest! och ursäkta om alla bilder är i oordning, men orkade inte fixa det, sen får ni även blandat från mobilen och kameran!










Trummisen var fett snygg och i slutet tog han av sig linnet, shit vilka abs han hade.. sjukt snygg! 



Han ser seriöst exakt ut som marcus butler, så sjukt lika. t.om smilgropen på rätt plats! 

 Man skulle ha gula och blåa ballonger men vi hade inga blåa så fick nöja oss med lila haha





































Förlåt för att de inte är i samma storlek eller något redigerade alls! hoppas ni klarar er ändå! :) 

Inga kommentarer: