tisdag 21 juli 2015

Hej igen

Hej hej! Funderar på att blogga varje dag men sen blir det inte av och ah ni får helt enkelt nöja er med antingen 4 inlägg på samma dag eller 1 inlägg i veckan haha finns verkligen inget mitt emellan för mig..

Idag var familjen uppe till kyrkan där vi gick igenom allt inför bröllopet, vem som ska stå vart och vad som kommer ske osv. Så nu taggar vi till för på Lördag så händer det.

Under de senaste dagarna har jag haft en mysig spadag med ferri. Ferri, jag och Mathilda drog och kollade på Magic Mike XXL i lördags och efteråt köpte vi en 4kg melon som vi satt och käka i ferris kök mitt i natten x)

Sov hos ferri lördag till söndag och i söndags så färgade hon mitt hår och efter det åkte jag till lasarettet för min Farfar är dålig och ligger där så ville passa på att träffa honom lite och så innan det är försent. Jag har varit jätte ledsen senaste dagarna för min Farfar är så pass dålig att han kommer inte komma hem igen och han kommer inte bli bättre..  Finns inget hopp längre så det har gjort lite ont ( och med lite menar jag att det har gjort fruktansvärt ont) men jag ska ta och lyssna på min brors kloka ord att inte gräva ner mig i det för mkt, för då blir det inget bättre!

Inga kommentarer: