torsdag 2 juli 2015

Påväg till Örebro

God förmiddag mina vänner! Just nu sitter jag på bussen påväg mot Örebro! Ska träffa Anna och vi ska hå runt och shoppa lite och sånt idag! Ska bli så varmt så kommer nog inte orka gå hardcore på min shopping 😂 haha men har några saker jag ska försöka få MWs mig hem iaf! Ska försöka att dricka mycket vatten idag.. Vill ju inte bli uttorkad! Mitt största tips till er en dag söm denna är att dricka mycket vatten och använd solkräm!!! För ni kommer bli bruna men med solkräm tar det bara lite längre tid men det är så himla mycket skonsammare för huden! Så vill ni ha fin, ung hud så länge som möjlighet och minska risken för pigmentfläckar, hudcancer och rynkor för tidigt så ANVÄND SOLKRÄM!!!!!! speciellt i ansiktet.. Huden är så tunn och det tar så sjukt mkt stryk av solen! 

Ska försöka somna en stund så skriver mer ikväll! Btw har använt mig av några av lina smyckes tatueringar idag! Blev en sjukt fin kombo till min kimono! 😍


Inga kommentarer: