tisdag 7 juli 2015

Senaste dagarna i text + bild

Oj oj oj.. hej! Jag som tänkt blogga så mycket de senaste dagarna.. men har inte blivit av pga massa olika anledningar. 

i Örebro åt jag lunch med Anna, tog en cider till maten, vi gick runt och shoppade sen mötte vi upp Noemya för att käka lite glass och senare på kvällen drog vi till en ute servering där vi tog en varsin cider och sen slutade upp med att vi satt hos några killar och snackade. Så trevligt! Kom hem runt 19-20 på kvällen och hela kvällen satt jag typ ute med familjen, käkade pizza och sånt. Har inte tagit kort på allt jag köpte i Örebro och kommer förmodligen inte orka göra det häller men jag köpte bikini från cubus, smyckes tatueringar från kicks, trosor från new yorker, ansiktsvatten från hm, skor till bröllopet från din sko..

I Fredags, hade vi grillkväll då Tomas fyllde i Torsdags, släktingar kom och vi käkade grillat och jordgubbar till efterrätt, Ferri kom hit senare på kvällen och jag följde med henne och stannade hos henne ett par dagar! Var så mysigt att få lite egentid med henne, hade inte träffat bara henne på jätte länge. Vi satt uppe halva nätterna och bara pratade om allt och inget, vi drog till stranden, käka på max, spelade mario,dansade och ah allt sånt som vi alltid gör när vi träffas! 

Så mina senaste dagar har varit jätte bra, en heldag i Örebro, sen hela helgen spenderades med den bästa av dem bästa! 

Här kommer bilder från senaste dagarna, dock ej i ordning!! 
''Car selfie'' 


Lunch i Örebro! 




bilder tagna från snap! 



Inga kommentarer: