tisdag 15 december 2015

GLOSSYBOX | The positivity box - December

Har precis fått min sista glossybox för i år! Sista boxen i år har temat '' Positivitet''. Vilket gör mig väldigt glad, alla fina små budskap som finns på boxen och inne i boxen gav mig en liten boost av självförtroende! :) 



Maria Nila - Cream heat spray, orginalprodukt 229:-/150ml
DOVE - Oxygen & Moisture schampo & Balsam, Orginalprodukt 24,90:-/250ml 

Glam of sweden - nail art strips i guld, orginalprodukt 29:-/Förpackning 

Benefit, benetint , orginalprodukt: 315:-/12,5ml


Glossybox egna ögonskugga i färgen ''Frosted Taupe'', orginalprodukt, 99:-/ 3g

Jag tycker boxen var helt okej! Jag har fått bättre boxar men jag är fortfarande väldigt nöjd! Ser fram emot att testa Maria nila värmeskydds sprayen! Dove schampo är det jag har använt de senaste månaderna så jag vet att de är bra och just de här jag fick har jag faktiskt inte testat så det ska också bli kul! :) 

Lite synd att jag får massa nagelgrejer i många utav mina boxar då jag inte får ha så mycket på mina naglar i skolan! Men som tur är så håller min faster på mycket med naglar så då kan hon ta alla grejer som jag inte får användning för! :) 

Skulle jag sätta betyg på den här boxen så skulle den nog få 3,5/5 

Inga kommentarer: