tisdag 5 januari 2016

Hjälpt till med flytt

tillbaka efter några dagar med fullt upp! Det är nämligen så att min kära vän Ferri har flyttat under de senaste dagarna så jag och de andra kompisarna har hjälpt till att måla och flytta möbler! I förrigår så var vi även en sväng till Gustavsvik vilket var så kul! Jag, ferri, Albin,Magnus och filip höll ihop under dagen! Jag hade jätte roligt och det var kul att ta en liten paus från allt målande! :D

Idag är det inte bara min Namnsdag utan även min mammas födelsedag så det har firats med att städa.. haha låter tråkigt kanske men släkt kommer hit imorgon och firar så vi har röjt undan lite och mamma har varit i full gång med att baka! Hon fick ett fint pandora armband med en berlock utav oss eller ah egentligen tomas men jag tar gärna lite ära för den presenten också hah a

Hon har länge velat ha ett pandora armband så hon blev jätte glad när hon öppnade asken! :')

Från och med nu så tror jag att det blir normal uppdatering igen! :)
Såhär har det sett ut nu i några dagar.. Snabbmat i form av wok house, pizza, smörgåstårta...

Inga kommentarer: