måndag 29 februari 2016

GLOSSYBOX | FEBRUARI | LOVE IS IN THE AIR

Hej! Idag trillade februari boxen ner i min post låda och jag kunde inte vara gladare! Först och främst hur fin är inte kartongen de skickar glossyboxen i ?? För det andra.. hur fin är inte själva lådan???

Jag måste ändå säga att jag är sjukt nöjd med innehållet i denna glossyboxen! Jag skulle helt ärligt säga att den här boxen är 5/5! De hade en bra blandning av allt jag tycker om och jag är så exalterad på att testa allt!



Oral-B - 3D White Luxe Perfection Toothpaste - Få ett strålande leende! Fluortandkrämen 3D White Luxe Perfection har Oral-B:s Mest avancerade whitening teknologi någonsin. Upplösningsbara micro-beads och kiseldioxid löser upp missfärgningar och skyddar proaktivt. ( 39,90:-/75ml) 

Elisabeth Mott - Queen of the fill - Ge dina bryn en definerande look med ögonbrynsgelen från Elisabeth mott. Applicera med hjälp utav borsten längs med brynen för att fylla i och forma för en naturlig look. Bygg långsamt upp mer färg med fler lager. ( 175:-/4g) 

Respons Body - Mythic Olive Lotion - Respons lanserar en helt ny serie med kroppsvård. Denna silkeslena kroppslotion innehåller jungfruolivolja, känd för sina vårdande egenskaper. Huden blir genast återfuktad och fylld med naturlig näring. ( 39:-/250:-) 

Benefit - They're Real Tinted Lash Primer - They're real tinted primer boostar fransarnas volym och kan både användas som promer under din vanliga mascara och separat för en naturlig fjäderlätt look. Formulan är vattenfast och vårdar fransarna med pro-vitamin B5. (250:-/8,5g) 

Gliss - BB Cream 11-in-1 Beutifyer + bonus: Sensationell Strength serum -Vårdande bb-cream som ger silkesmjukt hår med skimrande glans, frisskontroll och skydd mot kluvna toppar. Du får också testa sensational strength serum self warming melting serum som förstärker hårets struktur. ( 80:-/50ml) (79:-/150ml) 

Inga kommentarer: