måndag 30 maj 2016

BAL 2016 ÖREBRO

Från vad jag har hört av andra så är jag tydligen en seg bloggare och jag håller med! Och alltid skyller jag ifrån mig på något också..

I torsdags hade jag min efterlängtade bal! Vi var alla hemma hos Anna och fixa oss och sen drog vi till slottet för att ta bilder.. men självklart så började det att regna men det gjorde inte så speciellt mycket mer än att håret blev lite förstört.. aja får ju en till chans att glänsa på balen här i Karlskoga.

Jag bar en ljusblå klänning från Fairyin och smyckena och väskan var från Glitter. Vi käkade på Elite hotell och maten var god, inget jätte speciellt men det var definitivt inge fel på det. Sen var även underhållningen under maten väldigt trevlig!

Efter att vi käkat 3 rätters så drog vi till Anna och bytte om (?) Man gör tydligen sånt i Örebro.. Vi bytte om, fiffade upp oss och sen drog vi till strömpis. Dock var det ganska tomt där men jag och tjejerna hade kul iaf, Jag dansade tills jag inte kunde gå och jag och ferri begav oss hem runt 1:40 tiden :)











Mobilbilder:



Inga kommentarer: