söndag 19 december 2010

Snowboard (yeah) :D

Vaknade i morse med en besvärlig huvudvärk och en rasslig röst :( men ferri stoppade om mig, gav mig huvudvärks tablett och en halstablett :D så nu mår jag lite bättre =) jag och Ferri ska ut och åka snowboard senare första gången för mig, hoppas på att det går och att jag inte gör bort mig ;D

Nu lyssanr jag och Ferri på: http://www.youtube.com/watch?v=Etbucgvjhwo den är väldigt bra, ferri gillar inte jul musik men det är den ända hon typ gillar så den måste ju i så fall vara bra :D

 Har ni hört Cut Cut Cut jag mår så dåligt ? den är bra ni borde söka på den på youtube !! :D
Cut Cut Cut...
Och sen så tänkte jag tipsa om Tokio hotel dom är bra och bara för att jag säger det betyder det inte att jag är EMO!!!
 


Okej men nu ska vi nog dra till backen och köra snowboard Byebye många krammizzzarr: Hhannahpannah <3333

Inga kommentarer: