lördag 18 december 2010

Vi har precis tittat klart på Shrek. Den var jätte bra och det trodde inte jag att den skulle vara jag trodde den skulle vara lite långtråkig men den var bra :) Nu tittar vi på My life as Liz på MTV :)


Bara så ni vet så kommer jag inte blogga så mkt efter helgen för i min familj så har vi bestämt att ha 2 datafria dagar så varje måndag och onsdag får vi inte spela på datorn :( och min dator är as seg och as dålig så om jag ska lägga in något tar det typ en till två timmar :/ och då är jag seriös!! och jag kan inte lägga in massa bilder för att min dator suger :( men jag kommer ju inte sluta blogga iallefall :D jag kommer ju försöka ;P

Tips om bra filmer :
 Kick Ass - action, komedi
The Last Song -Chickflick,  drama
Mean Girls - Chickflick, komedi
Toy Story 3- Familjefilm, komedi
KarateKid- action, komedi 

Skulle lägga ut en bild för varje film men det funkade tyvärr inte :(  Men vi klar oss iallefall, dom hära filmerna är jätte bra tycker jag och om ni har tråkigt kan ni ju alltid titta på en av dom hära filmerna :D


Glömm inte att titta förbi på: www.emmaahh.blogspot.com

många krammizzar: Hhannahpannah <333
                                                          

Inga kommentarer: