fredag 8 juli 2011

Västkusten i morgon :D

Tjoo!!! 

Just nu sitter jag och checkar allt jag måste göra innan jag åker till västkusten ... 
* Packat kläder ( Check ) 
* Packat smink och sånt crap (Check )
* städat mitt rum ( inte check ... ) 
så det är bara en sak kvar jag måste göra :D fast det är ju det tråkigaste kvar :/ men det skadar faktiskt inte att ha lite städat och fint i sitt rum ... ;P 
I morgon kommer vi åka iväg runt 9 på morgonen och så kommer det ju ta några timamr att åka ner dit eftersom vi måste stanna och tex, äta, rasta Felix och gå på toa... så vi kommer väll vara framme till ungefär 3-5 jag vet inte riktigt men senare en 5 komme vi inte vara, och när vi kommer dit kommer vi packa upp lite crap och sen komme vi säkert gå ner till havet en stund för det är vad vi brukar göra första dagen nästan direkt när vi har kommit xD 


Ikväll kommer det se ut så här för mig, på ett ungefär 
typ 19:00 - Äta 
20:00 - duscha 
20:15 - titta tv 
22:00/22:30 - sova 
sen i morgon kommer det se ut så här:
07:00 - Vakna
            äta frukost 
07:45 - Sminka mig och sånnt
08:00 - lägga ut alla saker i bilen
08:10 - titta tv
09:00 - Åka 
sen är vi framme mellan 15:00 - 17:00 
och så hoppas jag på att jag ska kunna sova lite i bilen ... det är inte ofta jag somnar i en bil men vi får väll hoppas  ^-^

ajjah men nu ska jah inte prata mer om våran resa + jag har säkert redan sagt allt  xP 
men tidigare idag var jag med ferri :D vi kollade på film en som heter Pappa på burk ... Den var faktiskt bra men lite konstig.Jennifer Aniston och Jason Bateman var  huvudpersonerna i filmen, om jag fick betygsetta den skulle den få 7/10 :D 



okej men nu ska ja ta och se va man kan hitta på :D 
'hare bäst 
Mååånga kramar : Hhannahpannah <333

Inga kommentarer: