onsdag 6 juli 2011

jag äger på att sminka min syrra ;P

hej alla!!
i´går till idag har jag sovit hos pappa och idag så fick jag sminka både mig och Natalie :D och då tog vi en för bild och en efter bild och först såg vi ut så här ....
så såg vi ut först innan vi hade sminkat oss... sen sminkade jag Natalie och mig själv och då blev det så här :

visst blev vi snygga :D ??^-^

sen så tog vi kort på våra outfitst idag och min ser ut så här :

jaa har på mig en grå tunika från Gina Tricot
och sen har jag också på mig mina leopardtights från Gina Tricot ;D
                     

Natalies outfit ser ut så här :
Ett vitt linen från U.S.A
En Röd tröjja från Lindex
och ett par jeans tights från : Kapphal :P

och just nu sitter vi och tar kort , och lyssnar på musik :D
här är några kort vi har tagit ;P :














Okej då var det slut på det roliga... :/ men ni får alla ha en bra OnsDag :D

XoXo: Hhannahpannah och Natalie <3333

Inga kommentarer: