torsdag 11 augusti 2011

Tbx efter en härlig joggingtur !!

har precis varit ute och joggat, det var härligt för vädret var bra och jag älskasr att få jogga och tänka lite, jag skulle möta mamma klockan 9 så jag joggade tills dess, vet inte vad klockan var när jag började jogga men den var väll ngt med 8 :) 
såå nu ser man ut så här : härligt ny duschad och glad för allt är så bra just nu, jag mår bra för att ag har joggat jag är ny duchad och fräch och nu tittar jag på jiddra inte med zohan, den går på 6, väldigt ra måste jag säga :D 
medans jag väntade på mamma tog jag några nolifers bilder, tänkte varsnäll och visa er dom haha ;)






det fanns ngra mer men jag orkar inte lägga in dom,


Vet ni vad ag gjorde nyss, jag var jätte glad och skulle kolla vad emil gjorde och då när jag skulle stänga dörren så klämmde jag mit egna finger.... klantigt va ..?? 
såå nu värker det i hela fingret !! men jag sitter bara och skrattar åt det hahahahha  :) 
men nu ska jag fortsätta vara gld och kolla på filmen... bye <3333 

Jiddra inte med zohan !! 

Inga kommentarer: