lördag 13 augusti 2011

Youghurt ?


Rubriker haha det är en ganska rolig historia bakom den xD det började med att jag gick upp klockan 9 och så tänkte jag äta frukost så jag rostade en macka och hällde i lite youghurt i en skål... sen när jag skulle bära youghurten så råkade jag hälla ut den över hela mig hahahaha x)) 
så himla smart tkr jag :P
så det var ju bara att börja torka ... ;D 
ajjah men idag ska jag väll inte göra nåe speciellt, kke vara med  
och eftersom jag vet att emma läser denna blogg och att hon vill ha en iphone så hittade jag det hära skalet :







ett skal som det bara står emma på hahaha xD 




























och ni vet att jag la ut lite bilder på fina skal i vintras !!! jag täntke lägga ut sånna skal igen fast nya snyggare skal !! 
iPhone 4 - Skal Super Mario Bros
yeey mario !! 


hello kitty !!! 




vrf inte köpa ett glatt skal eller . . . .



ett argt skal . . . ;D
ajjah nu orkar jag itne lägga in fler... det finns så himla många iphone skal så man vet ju inte villka man ska ta :
ajjah ni får ha en bra dag 
byebye <33333 

Inga kommentarer: