fredag 21 oktober 2011

idolmys!! (L)

just nu sitter jag hemma med en filt runt kroppen och en kopp cola, och då menar jag värkligen en kopp hahah :E  det är en söt liten rosa plast kopp :D och idag äre ju idol så de är ju klart att jag kollar ;D 
Hittills har jag ingen favorit... dom jag tycker bättre om är André, Olle, Amanda, Amanda, Moa, dom tycker jag är ''bäst'' ganska många haha :D 


Så fort det blir reklam ska jag hämta mig lite godis och lite chips! En fredag utan lite gott är ingen bra fredag, ovansett vad man tycker är gott!! Vissa gillar ju bättre att äta en fräch fruktsallad, vissa vill bara ha något gott att dricka, vissa äter godis, osv...
jag har en liten fråga till er som jag vill ha svar på ;D




sen ska jag försöka få iväg min rethosta, jag ska försöka blåsa överden till min bror... ne det är taskit ska behålla den för mig själv, ända tills den försvinner av sig själv :) 
hahaha en epic låt haha 


ha en bra fredag full av mys med alla som du älskar :D <3 

Inga kommentarer: