fredag 28 oktober 2011

Jag orkar inge mer, vill inte vara kvar...

Ja hejhej, hoppas alla har haft det bra för det har nämligen itne jag haft!!!!
Jag mår skit just nu .. över LIVET!!!

Det är allt jag säger !!! Vill inte säga för mkt, men allt är typ skit just nu... 

Den hära veckan har varit chill för vi har haft Hälsovecka och då har vi haft typ inga vanliga lektioner...
Så idag så började vi klockan 10 och då hade man fått valt mellan olika saker, och jag,emma och Ferri valde bowling... vi var skit duktiga *host* hahha :)
och sen efter den, som slutade 11 så drog vi och åt på Max sen hade vi ledigt till halv 2 för då skulle vi på någon jä*la jazzkonsert... den var *host* jätte bra *host* 
sen slutade vi, så nu har vi äntligen höstlov... Gött att äntligen få chansen och vila ut ordentligt... 
när jag ser bilden börjar jag tänkapå att det är halloween imorgon (trorjag) 
och jag hade tänkt köpa sånna här:
jätte långa ögonfransar, sen hade jag väll tänkt mej att klä ut mig lite ;D 
men nää så blev det ikke!! :( hade inga pengar så det får bli att inte gå halloween 
ajjah nuska jag kolla lite på idol sen ska jag lyssna på musik.
ha en bra kväll... det ska jag Inte ha iallefall :( 
Hela kvällen är förstörd!!!! Asså jag mår så jävla piss just nu så det inte finns, jag HATAR att var tonåring!!


Inga kommentarer: