lördag 8 oktober 2011

what are words if you really don't mean them when you say them!!!

lördag igen då och jag har som vanlig inte bloggat typ något i veckan :( asså förlåt!!! nu till veckan har vi två prov vi har ett tråkigt  So prov och ett tråkit Tyska prov!!!
såå det har varit mycket plugg nu i veckan, de är en av anledningarna till att jag inte har skirvit nåe!!! ehhmmm... aah men idag vaknade jag kl10:20, av atsolen lyste in i mitt fönester och rakt på mina ögon !!! och så vaknade jag för att min bror och min mamma stod och pratade nere i köket! sen har jag ite gjort så mkt mer än att duscha, äta, kolla tv lyssna på musik osv, såå nu ska jag sminka min lite naturligt (orkar inte anstränga mig så mkt) sen ska jag kke till pappa eftersomj jag lovade Natalie det i går!! så om jag drar dit såå ska jag nog sova där, jag hade inte tänkt vara med någonidag för att jag är så förskyld men det börjar bli bättre så jag drar nog till pappa!!


 igår var jag också hos pappa och då spelade jag och Natalie Just dance 2 och det var skit kul, längtar tills just dace 3 kommer ut!! sen spelade vi rock band, vi ägde (som vanligt ) höhö ne men vi var lagom bra ;D 
sen spamma vi kort på Natalies webcamera, här är några !! 







villken söt syster man har då ^^ 


hahah Den sista bilden är tagen på kvällen så det är därför den har annorlunda färg och ljus osv !! :D 


men nu ska jag fixa mig lite sen drar jag nog så ´ni får ha en bra Lördag!!


ps: några bra låtar : 
MrW -pojken var han


Newkid - Baby?


Fonky Fresh &B-Raz (B.F.V) - De bara e så.

Inga kommentarer: