måndag 26 december 2011

Sova !!!!!!!!!

Nu sitter jag och tittar på outsourced eller nåe liknade vet inte ur det stavas hahaha men det är iaf bra, klockan är kvart i elva och jag är läskiiit trött sååå det blir kolla klart på pogrammet kanske leta efter något att äta och sen sooova, fast idag får jag sova helt ensam för idag så kmr min lille bror inte sova i sitt rum och min storebror han är på Lan, såå jag blir helt ensam på övervåningen :'( 


Förut efter kvällsmaten kollade jag på Victoria secret show, och jag måste bara säga att jag är sååå avundsjuk på alla snygga underkläder som dom har och så är jag grymt avundsjuk på deras perfekta kroppar.... 
asså kolla på dom 

och tänkt att få g åmed höga klackar söt bh och stora vingar !!!! 

elr.

ända sen flera år sen då jag såg victoria secret show för första gången så har jag velat testa dom största vingarna :P (charmigt) 
men nu ska jag börja fixa mig sen kolla klart på programmet så blire sova sen !! 
GOD NATT !! 

Inga kommentarer: