torsdag 19 januari 2012

10 timmars sömn :O

haha Godmorgon, som rubriken säger så aah jag har sovit i tio timmar !! för jag sa igår att jag antingen skulle kolla på Vd eller bara sitta vid facebook. Det blev inget av det utan jag fick en pronaxen, sen gick jag och la mig haha och då var klockan bara tjugo i åtta O____o 
men ja det var skönt att få sova, så när jag vaknade i morse vara jag jätte pigg, fast dom flesta säger att dom bara blir segar av att sova tio timmar men det blev inte jag, jag blev pigg och glad så nu sitter jag med ett glas oboy och bara softar! 
Och sen klockan 11 idag ska jag på hälsobesök/kontroll i skolan, Alla åttor måste göra det och då får man väga sig, mäta sig, kolla ryggen, synen osv, och lite sånt, så jag kommer nog missa lunchen om det tar mer än en halvtimme.. 
Och vi har så chill dag idag för vi har 3 lektioner nu på morgonen och det är , Engelska, tyska och idrott sen äre lunch och sist är det Biologi sen slutar vi :D 
så vi slutar alltså tjugo över ett !!<3 
men nu blir det att kolla lite på Vakna med the voice sen borsta tänderna och sticka till skolan ! 
Ha en bra dag !! <33 


Gammal bild eller ja några månader, och kolla vad mycket brunare jag är där än vad jag är nu :( jag Saknar sommaren :(<3

Inga kommentarer: