lördag 14 januari 2012

Myskväll !!!

godkväll !! hoppas ni har haft en bra lördag hittills ;D 
Sry för att jag itne har skrivit typ något men jag orkar inte skriva på min dator för attden är så seg och sen så har vi haft lite läxor och så.. men ah det ni har missat är typ att jag har vartit i skolan, tränat med emma (crosstrainer)
 varit på gårn , aah det är typ allt ;D 
Just nu sitter jag och lyssnar på River Flows in you men yiruma : 
Så grymt fin är den <3 
Om ca en timme ska jag ng va med Linnéa, as kul ska det bli, vi ska väll käka godis och mysa framför någon film eller bara sitta och snacka hela kvällen ! vi får se ^^ 
Jag kan även meddela att jag är väldigt lugn men glad idag, jag sitter helt chill inne på mitt rum och lyssnar på den underbara Yiruma !! <3 
Btw, Saker jag vill ha just nu :
* Energidryck
*En egen crosstrainer, eller ett löpband
*Choklad
*En värme filt
*Hela säsong 3 Vampire diaries <3
*Godis
*Frukt sallad 
haha konstig blandning på saker , och ni som itne vet vad en crosstrainer är så är den e sånn : 
 


Ha en riktigt go kväll alla, ni behöver det efter en vecka på jobb/skola! 
:)  haha sööt ;P 

Inga kommentarer: