tisdag 20 mars 2012

:'(

Fick precisw veta att jag inte får fixa naglarna :'( fan vad besviken ja gblir eftersom jag hade sett ifram emot det i en vecka nu, jag ahr längtat efter fixade naglar så skyller de på att det blir försent, visst om vi ska äta och så först okej men asså jag sa äta skjutsa mig, jag fixar naglarna sen hämtar dom mig och så sover vi när vi kommer hem dock så kommer klockan bli runt 22-22:30 eller nått när jag är klar så jag förstår ju men asså jag är ändå vääääldigt ledsen för jag hatar att se fram emot saker som aldrig blir av.. man blir på så dåligt humör då :'(
ajjah jag äter väll sen går jag och lägger mig... orkar inte vra vaken om jag ändå bara ska sitta halv sad och se emo ut !

Godnatt!?

aah sry för att det är en bild ni redan har sett men jag orkar inte bry mig !!

Inga kommentarer: