torsdag 22 mars 2012

puuh äntligen !

åå vilken dag det har varit hittills ... det börja de med skolan.. allt var normalt tills vi skulle repitera i aulan tills imorgon då ville inte våran power point fungera så jag och emma fick stanna ungefär en timme extra på skolan bara för att fixa den, men nu är det gjort... så fort jag kom hem så började jag städa så nu har jag städat nästan hela övervåningen.. alla rum utom min lillebrors.. jag började med daniels bara för att jag har ju stökat ner så mycket nu medans han är på praktik så han ska ju inte behöva komma hem till en svinstia haha så gullg jag är mot han ;) men  iaf så nu har jag damsugit, dammat, plockat saker, plockat tvätt, skurit handfat o toalett, bäddat osv så nu ska jag ta en liten paus sen blir det att fortsätta stöda senare dra t kyrkan med ''gotlands grupp 3'' då vi ska snacka om jag vet inte vad .. efter det ska jag försöka få mina naglar fixade efter det blri det väll läxa om jag hinner !! men nu ska jag ta en välförtjänt paus pusshej ! :* <3

ja juste sista dagen som fjortis !! haha 
förlåt! :(
(tog en litten bild på Hanna o mej.)
you rule my world.. 
hahah såå söta såå dock as gammal bild osv... 

Inga kommentarer: