torsdag 29 mars 2012

Nästan frisk :D

som rubriken säger jag är nästan frisk :D ingen feber vilket betyder att jag ska till skolan imorgon, min hals är dock svullen men det är inte lika farligt idag :D sen har jag bara ont ihuvudet annars är de jätte bra med mig :D nyss så hade jag grymt tråkigt så jag gjorde en smoothie, dock hade vi nte så mycket hemma till det så jag gjorde en väldigt enkel,
Jordgubbsyoghurt, hallon, socker sen blanda så är den klar dock så kan man ju byta ut hallonen till björnbär, blåbär eller nått eller så har man olika sorters bär i men iaf vi hade ju inte så mycket hemma så det här var en väldigt enkel den kanske inte är 10 på en skala från 1-10 utan mer 5 den duger inte den godaste men inte äcklig häller ..
snart ska jag skaffa mig ett liv och gå ut med hunden, påtal om inget liv så säger jag bara jag har seriöst inget liv sitter och spelar massa facebook spel haha :E tönt jag är ;)
menmen nu ska mitt (liv) fortsätta på facebook så ha de bra :D

hah tog bilden från ferris blogg, sry ferri ! ;) hade lite tomt på bilder ;)

Inga kommentarer: