onsdag 28 mars 2012

fortfarande sjuk ...

god förmiddag, vaknade runt kvart över sju idag och kännde mig fortfarande dålig, hade inte lika mycket feber längre vilket är bra, men min hals är fortfarande svullen och jag har lekt lite doktor med mig själv och lyst med en fick lampa ner i halsen och min halsmndel vad jätte svullen och hade vita prickar så jag tror jag ahr halsfluss :S men jag SKA till skolan på fredagt !!! jag vill ju inte missa gulddagen, och sen  så skulle jag och emma ha bakat cupcakes till klassen tills på fredag men pga av att jag är sjuk så kan vi inte göra det :(
ajjah nu ska jag försöka äta har fortfarande inte ätit något, fast jag lcykades peta i mig lite mat igår kväll fast efteråt mådde jag illa men det vardet värt för då hade jag ine ätit på typ 33 timmar såå aah ..
Tumblr_m1l714zqul1qcdjp0o1_1280_large
Tumblr_m1bh38ozqj1qek3aeo1_500_large
den sista la jag in bara för att den var söt, bilderna är från weheartit.com bra sida!!
men nu ska jag föröska äta sen ska jag duscha byebye

Inga kommentarer: