tisdag 27 mars 2012

sjukling...

åååh varför just jaag ? fick feber igår, jsut nu har jag 39 graders feber :( och varje gång jag sväljer gördet ont i ett öra och halva halsen och då menar jag att det gör jätte ont så jag kan knappt dricka och jag kan inte äta och jag som är så hungrig.. och sen när jag ställer mig upp eller rör mycket på mig känns det som om huvudet exploderar , F*CK LIFE, det är allt jag säger !! kommer antaglien få vara hemma från skolan imorgon också, och om jag har feber imorgon så får jag vara hemma på torsdag också och jag vill värkligen inte vara hemma så länge för då mmissar jag så grymt mycket i skolan !! men aahh nu ska jag försöka dricka lite vatten utan att typ spy sen ska jag väll försöka sova eller nått !
dock gammalbild men jag orkar inte bry mig ! 
'

knarkar den låten medans jag tycker synd om mig själv ...

Inga kommentarer: