lördag 28 april 2012

Är på bra humör idag ! :D

godmorgon världen plingelingeling godmorgon världen pling. hihi vaknade med värdens bästa humör idag har ju äntligen fått sova osv osv.. jag hade btw en sjukt bra dröm den handla om att jag flyttade till LA. bara för att plugga där osv den var iaf as bra ! :D

men nu så sitter jag och käkar frukost, sen ska jag ut med hunden och så efter det blir det väll städa lite!
Btw jag ahr bestämt mig för måånga saker och den första saken är... om jag hjälper till överdrivet mycket det här året kanske jag kan få åka på Justin biebers konsert som kommer vara nästa år i februari eller mars, ajjah en till sak jag har bestämt mig för och det är hur jag ska se ut på skolavslutingen om mamma bara accepterar klänningen och skorna, hihi klänningen är jätte söt den påminner lite om en princessa! och skorna är sjukt söta ! och jag har räknat och skor + klänning blir sammanlagt 750 kronor och det är ju faktiskt inte så farligt om man jämför med någon annan, hihi aaah men nu ska jag kolla på vampire diaries bara för att jag är bäst hihi nej men aah! men iaf hejdå skriver mer sen hejdå !
pic.twitter.com/Kzvz5K1j

lite suddig bild kke men whatever !

Inga kommentarer: