fredag 27 april 2012

I could be mean I could be angry You know I could be just like you

om ttyp 45 min äre let's dance, klart att jag kommer kolla tycker han fotbolls spelaren är grym hejjar på han och hon tjejjen vad heter hon molly? nej jag vet inte men iaf, ska bli mysigt ikväll ska snart hjälpa tomas med lite tacos sen ska vi sitta framför tvn och kolla på let's dance och käka godis och dricka massa dricka och jag ska bara tjocka mig en massa mums ! :D
men iaf jag har börjat fastna för bandet three days grace igen dom är så bra, nördar deras låtar hihi här är några av mina fdavoriter :
aah där var några tycker dom är grymt bra iaf hihi men nu ska jag görea allt det jag skrev där uppe '!
pic.twitter.com/h6mD3In2
hihi färsk bild eller vad man ska säga, dock ser jag muppad ut men men jag ville ha en helt ny bild ås det bidde denna ;D

Inga kommentarer: