tisdag 24 april 2012

deprimerad ...

hej alla, är på väldigt dåligt humör så om jag inte skriver på några dar äre därför!
Jag känner mig ganska värdelös och oälskad, och då menar jag absolut inte avmin familj eller av mina underbara vänner, det finns en person som har fått mig deprimerad och tänker inte säga nåt namn för det är inte nödvänigt att göra det här värre, men iaf vi bråkar och den har alltid varit go mot mig tills nu den aste tiden, visst vi har haft våragoa stunder men nu så är den respektlös mot mig och typ förvränger sanningen, och får mig att låta som en fjomp som är överkänslig och överdriven, men det är jag inte, okej !
ajjah vi har bråkat så pass mycketch idag så vart ballongen överfylld eller hur jag ska säga så jag orkade inge mer, jag vart grymt ledsen och typ började stört tjuta, jaa jag är lite tönt men det är sånn jag är, men iaf jag satt på skoltoan typ 20 min och ba grät sen var jag tvungen att gå till lektionen helt rödspräng och glansig i ögonen, och självklart skulle folk iklassen märka det och det gjorde mig lite deprimerad, ajja jag hoppas det här blir bättre snart men allt som dena person har gjort mot mig gör att jag kommer inte förlåta den på ett tag eftersom jag är väldigt sårad av detta ! ajjah skönt att få skriva av mig lite, ni kanske inte bryr er men det gör inget baa jag får skriva av mina känslor så är jag nöjd ! men n8u ska jag börja plugga forever alone, byee ! <3 sitter och kollar lite på denna kille grym är han !ni borde se hans videos !


Inga kommentarer: