fredag 27 april 2012

This life is filled with hurt When happiness doesn't work Trust me and take my hand When the lights go out you will understand

hej asså sry att jag knappt har bloggat denna vecka men jag har seriöst inte orkat, jag har liksom knappt orkat med skolan så ni kanske förstår men nu äre fredag och nu tänkte jag att det är dax att blogga !
men som sagt det är fredag idag och ja gtänker bara ha en mysig hemma kväll för jag orkar inte dra ut hur mycket jag än vill träffa mina vänner !
men iaf titta vad tomas hade med sig hem till mig förut !
pic.twitter.com/XgCotG4q

visst vare snällt av han att helt spontant köpa med lite gott tills ikväll ?:)
och sen måste jag berätta om en så blond sak så det finns inte, jag skulle tvättra ur badkaret och då hade jag skrubbat lite så jag skulle skölja det jag hade skrubbat, så jag startar vattnet utan att tänka mig för och då börjar den här duschgrejjen som jag inte hade tagit upp då spruta rakt över mig så att jag blri dyngsur, men inte nog med det ja greagedrade inte fören s typ 4 sekunder efter såå hela badrummet blev ju blött pluss hela jag haha en liten bild på mina byxor, dock ser man inte så bra eftersom jag ahde väldigt mörka jeans på mig !
pic.twitter.com/JU9Aihkl
som sagt man ser typ inget men jag var dyng blöt iaf hihi

pic.twitter.com/R6E4mvZo
en liten bild från skolan idag, jag med mitt fina vågiga hår hihi nej men det duger, fast emma och min mentor tyckte det var fin iaf :D <3

Inga kommentarer: