söndag 29 april 2012

dygna ensam?

Det blev att ferri och fia sov här inatt, dock så tänkte ju jag dygna men dom var trötta så dom la sig för typ en halvtimme sen, dock så är jag grymt trött och piss hungrig, så så fort klockan ör runt 7-8 ska ga äll smyga ner och käka nått, så länge får jag leva på godis ;)

ajjah vi har iaf spelat minecraft värsta fint äre ;) vi bygger på min värld, det ska bli en hel stad, så dom två gullepluttarna har fått bygga ett varsitt hus och dom blir så fina :D

ajjah jag hoppas ferri kommer lägga upp bilder från hennes mobil för vihar haft grymt kul, plus hon har bättre kamera än mig!
btw vi ''klädde'' ut oss förut vi körde lite 80-tal med mycket färger osv, sen fick sofia vara fotograf, så någon bild kanske kommer upp, hoppas jag :)


pic.twitter.com/DqtSyHw1

en fråga bara, vet ni om Justin bieber faktiskt ska vara med på nyhetsmorgon söndag klockan 10:50 många säger det men jag är inte säker och om det är tidigare får ni gärna säga till jag vill liksom inte missa det...

Inga kommentarer: