söndag 29 april 2012

För trött !!!

meen jag får skylla mig själv att jag avr uppe hela natten, men nu så vet jag att jag inte mmår nått bra av dcet så jag kommer nog inte dygna igen på ett lååångt ta framöver! ajjah hursomhaver, var ute och joggade nyss efter att jag hade joggat i typ 20 min så fick jag så himla ont under mina revben inte håll utan en smärta som inte ville gå bort, men jag fixade detr så jag joggade vidare sen typ 5 min innan jag var hemma så var jag tvungen att gå för min mage började göra piss ont och det var varken håll eller mensvärk eller nått sånnt, det var en obeskrivlig smärta,Tomas tror att jag fick ont i kroppen bara för att jag itne har sovit något och han kan faktiskt ha rätt i det han säger, känner mig så himla trött och hängig just nu !:/

ajja den som vill träffa mig ikväll är bäst för alltid!!<333
, känner mig så ensam efterrsom både ferri och fia dissade mig förut :'(

jahopp nu ska jag bara sitta foreveralone och inte göra ett piss ha så kul ! bye






hihi lite random pics från inatt :))<333

Inga kommentarer: