tisdag 10 april 2012

Film väder !

Tja alla gosisar ;*
tänkte bara säga att jag sitter här i min ensamhet och pluggar, hihiduktig jag är, sitter även och käkar läkerol som jag fick av sötis emma :D tackar så mycket ! :D
Det jag har att plugga på och göra är, en bokrecension, plugga om amrikanska revulutionen, om U.S.A och om inbördeskriget, sen har vi även matte mysigt värre...
tre små bilder på hur jag ser ut idag, hmm dock så är bilderna tagna efter att jag kom hem, så jag lite blöt pga av att jag gick från busshållsplaten i regnet .. .



snart kanske emma ringer mig så kanske vi ska kolla på film i det perfekta film vädret, en sån här dag skapades bara för att man ska hinna sitta inne och mysa med tv, dator och film osv ;)

men nu ska jag fortsätta plugga och kanske ta lite och äta, så kanske jag blir på bättre humör, har varit lite små tjurig och deppig idag så aah vi får se, men ni får ha det så bra ! :*  bloggar mer sen kanske ^^

Inga kommentarer: