tisdag 10 april 2012

Massa bilder på mig och emma !! :*

kom för typ en halvtimme sen hem från emma, vi har varit på stan och spelat schack hihi så busigt ;) några bilder från  stan..


 hihi sööt ;P

 Favorit bilden !!!! :D love that pic :*
 För det första, fint väder för det andra, vilken dö stas vi har, dock så hade alla butiker stängt då så det kanske inte är så konstigt ;)
haha emma laddade sin mobil på McDonalds

Efter stan satt vi hemma hos henne, vi hade jätte mysigt i hennes söta kök, här har ni några fiina bilder vi tog !  :)







 Emma: Jag tror jag blundade på det kortet, haha så söt så ! <3
Emma och jag hittade våran inre skönhet, visst är vi vackra ? ^^<3

 lite trött kanske ?



 haha jag ser lite skrämade ut hihi



älskar dig bästa vän, utan dig så skulle mitt liv vara sååå tråkigt, fatta bara hur mycket vi har skrattat idag !!! TAck för att du finns där för mig i alla stunder! Har varit på lite dåligt humör idag men du gjorde allt så mycket bättre, tack ! Tack för att du finns underbara Emma Johanna Karlsson <3

Inga kommentarer: