onsdag 9 maj 2012

Look at me now

Min kväll består av massor av youtubeklipp, lite tv och massa socialt på mobilen!
Min hals har dock inte blivit något bättre och mitt huvud gör fortfarande ont så vi får se om jag orkar dra mig till skolan imorgon! Det är ju inte bra att gå till skolan när man känner att man inte kommer kunna arbeta och koncentrera sig som man borde, så om jag drar till skolan sjuk så får jag inget gjort och då är det lika bra att vara hemma och vila upp sig ! :)

men men här är lite youtube klipp jag har kollat på, dock så var dom inte så nya dom flesta men dom var fett bra !


Hihi sötaste katten ever !!<3

asså ni måste se jag och daniel typ dog !!<3 jä vikken go katt !!!




aah så här roligt har jag som ni kanske märker! ;D men nu ska jag fortsätta med mitt så skriver jag mer imorgon ! Godnatt ! :D<3

Inga kommentarer: