torsdag 10 maj 2012

Stand up for what is right. Even if you're standing alone.

hellu, mår tyvärr inge bättre idag så det blev att vara hemma idag också så vi får se hur det är imorgon med min hals osv !

I morse vaknade jag halv sex och var jätte pigg och trodde att jag skulle orka dra till skolan sen så ställde jag mig upp och då började jag må illa och mitt huvud gjorde ont och min hals började värka så jag gick ner och la mig hos mamma en stund och däär tvär slockna jag så ungefär klockan kvart över sju vaknade jag till sen somnade jag om igen till typ klockan 9, sen vaknade jag och bestämde mig för att inte sova något mer, så nu  har jag bara ätit lite frukost kollat lite TV och sen pratat lite med mormor på telefon och om jag kan ska jag åka ut till henne en stund! :) men nu ska jag spela minecraft bye! :*
pic.twitter.com/WePcYiMJ
en bild ifrån när jag precis hade tonat mitt hår så den är tagen för typ 2-3 veckor sen ! jag vägrar att lägga ut en bild på hur jag ser ut just nu haha jag ser ut som ett troll haha och då skojar jag inte :o


Inga kommentarer: