lördag 7 juli 2012

Lördag!

God eftermiddag, tänkte bara slänga in ett litet inlägg nu medans jag ändå inte har något att göra ;) om någon timme kommer Sofie hit, det ska bli kul, det är så härligt att snacka med henne! hon är som den storasystern jag aldrig fick :D 
ajja, men nu så lyssnar jag på musik har nyss ätit lite rester från gårdagen dock så tog det typ en kvart innan jag kunnde äta pågrund av en geting som svävade runt min tallrik! usch hatar getingar, och spindlar, jag hatar nästan alla små krymt ! usch dom äcklar mig :/

Jag har varit väldigt fundersam... Jag ville så grymt gärna ha biljetter till Justin biebers första konsert här i Sverige! sock så blev det inte så och det gör mig ledsen för jag har liksom drömt om det as länge nu! men men som jag sa till mamma, Jag SKA träffa honom eller gå på hanns konsert innan jag dör, så jag skiter i om jag är typ 50 bast, jag SKA ! 
Btw grattis alla andra Beliebers för att ni lyckades fåtag på biljetter! hoppas ni kommer ha kul, 
och Sofia Du MÅSTE filma till mig, Älskar dig gumman! 

Men nu ska jag käka godis och kolla lite tv sen ska jag nog städa ! :D






ja jag hart haft kul med webcameran hahah ;D 

Inga kommentarer: