fredag 6 juli 2012

3 dagar kvar ..

.. tills vi åker till Gottland med konfirmations gruppen ! Älskar det, det kommer bli skit kul eller jaa jag hoppas det!
Fast bussresan kanske blir lite tråkigt tur att jag har mina underbara vänner med mig! dock så saknas ju några av dom tex, sofia, amanda och madde !:(
Jag saknar dig Sofia! vi MÅSTE träffas direkt efter Gottland !:)

På bussresan ska vi ha massor av goooodiiiiss !! :) och jag hoppas det regnar eller nått på bussresan så vi slipper den avskyvärda värmen som uppkommer i en buss när det är sol...
Jag SKA bli brun när vi är på Gottland annars blir jag grymt arg!

Några bilder från förra sommaren...




sista bilden kanske inte är så fin men titta vad brun jag var !! Mitt mål detta år om inte ännu brunare  såklart ;) 

Sköna sommar låtar:





Inga kommentarer: