fredag 6 juli 2012

Mysig kväll med mamma och mormor !

Hejsan alla, sry för att jag inte har bloggat men jag har haft annat för mig idag, och sen hade jag en hemsk huvudvärk imorse men nu mår jag perfa igen ! :D
Mina småbröder och tomas skulle iväg idag, tomas skulle ut med jobbet och mina småbröder sover hos deras farmor, så det blev bara jag mamma och mormor, min store bror är dock hemma men man märker knappt av han för han sitter bara på sitt rum och spelar ! ;)
men iaf för typ en timme sen åt vi mat, vi grillade, jätte gott blev det trots att det var mamma som grillade ;) hihi
sen har jag och mamma spelat kort, och jag vann såklart ;D haha
Och nu sitter vi och myser med godis, chips, dricka och salta pinnar framför tv:n, vi sitter här och kollar på änglagård , dock har jag inte förstått mig på filmen ännu men snart hoppas jag att den blir bättre ! ;)


hihi visst är jag söt i tomas tröja ;) hahaha, den är så grymt skön älskar den !

en låt jag har fastnat på ;)

Inga kommentarer: