onsdag 14 november 2012

Låååång seg dag!

Hej.. Förlåt för att jag inte har bloggat idag men jag har verkligen inte haft tid eller batteri. Vi satt i typ 4timmar och bara lyssnade på folk från möckelngymnasiet som prata så bra om alla utbildningar osv... Det var verkligen jätte jobbigt man blev så trött. Speciellt på de utbildningarna man inte ett dugg är intresserad av... Så tråkigt! Sen när vi skulle äta var det ju bara tvunget att vara fullt överallt så vi fick stå där och se dumma ut tills ett bord var ledigt... Fast efter lunchen så vart det bättre för då hade vi bara elevensval kvar och då kolla de vi på Bad Boys 2 haha grymt bra film!
nu för en stund sen kom jag hem och jag ska typ plugga... Vila... Titta på tv tills vi har dansen i kväll! Och idag blir det bara jag och amanda! 
Bilden var tagen i morse och det är inte den bästa men jag orkar inte bry mig nu haha är såååå trött!!!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: