tisdag 13 november 2012

*Något fint citat* ...

Som tur var gick utvecklingsamtalet väldigt bra! man blir så peppad till att verkligen ge allt!! 
Jag mår fortfarande dåligt... Mitt huvud exploderar samtidigt som jag mår illa och snart är det kvällsmat (blääää) sks försöka peta i lig lite iallefall... Kan ju inte gå och lägga mig på tom mage! Men nu ska jag sluta prata om hur jag mår och om hur synd jag tycker om mig själv haha
Direkt efter maten ska jag duscha sen blir det nog att sova.. Jag känner att det är behövligt haha
Btw jag var så duktig och jobbade på min geografi uppsats om Indien. Det gick jätte bra trots att jag blev frustrerad många gånger haha
För engångs skull så vart inte inlägget så super kort haha så stolt över mig själv haha :')
medans jag väntar på maten ska jag gå in på twitter och tycka synd om mig själv haha

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: