tisdag 23 april 2013

ÅHH BÄSTA KVÄLLEN I MITT LIV

Ferris övrrrasking var att hon hade fixat biljetter till självaste Justin Drew Bieber!!!!! OMAGAD!!! Vi åkte till stockholm vid kvart i tre eller nått och vi stannade vid mc'donalds för att vi skulle kunna ta oss igenom konserten! Jag har aldrig varit i stockholm förut så det var ju ganska coolt att vara där fasta att se Justin var hel grymt!!! Jag och Ferri stod nästan längstfram på våran parkett.. det stod typ två människor framför oss.. Så vi stod bara några meter ifrån golden circle vilket betyder att vi var väldigt nära!
Justin var dock en timme och tio min sen vilket var lite dåligt men vem vet.. det kanske intw var hans fel! Trots att vi fick stå och trängas med massor av tjejer så var det såååå värt det! Det var jättw varmt och man fick typ inge vatten vilket vqr dåligt eftersom folk svimmade typ hela tiden! som tur var svimma inte jag och ferri haha Konserten var grym på alla sätt och jag är nog en av de lyckligaste tjejerna i sverige nu!! Jqg trodde ALDRIG att jag skulle få se justin bieber LIVE! eftersom man endast har sätt honom på tvn och datorn blev det helt overkligt att se honom in real life!!!!!! OMG!!! Det här var nog det finaste någon någonsin skulle kunna göra mot mig så tack tack tack tack ferri!!!!!! Jag tog lite bilder med mobilen dock inte så bra eftersom det var liksom min dåliga mobilkamera! men ni ska få se dom iaf!
Under konserten var jag så chockad och sååå glad det är liksom inte förens nu jag kan riktigt fatta att det verkligen hände! Det är inte förens nu jag börjar typ gråta av att veta att det inte var en dröm!!!

Inga kommentarer: