lördag 4 maj 2013

Att regndroppar faller som tårarna gör, rår inte stjärnorna för.

Hejhej!
Asså jag är så ensam... ibland känns det som om jag inte har kompisar utanför skolan även fast jag vet att jag har det! Ibland känns det som om ingen har lust att träffa mig.. vet inte varför dock ;/ Jag är nästintill alltid ensam... så denna lördag ska jag roa mig med att städa! Min Lördagskväll är räddad för vi ska ha en extra dans lektion innan uppvisningen imorgon! Gött att få komma ut en stund och inte sitta vid netflix hela kvällen som jag gjorde igår... Haha jag kollade på the walking dead, Glee och en film som var en parodi på twilight! inte vampyrer suger utan den hette nått annat... Jag brukar älska sånna här parodi filmer men den här sög! Den var sååå dålig och nää usch vet inte varför jag ens kollade på den >.<
Hur som helst så bestämde jag mig att vid två på natten var det dax att stänga av och gå och lägga mig! haha nu har jag precis käkat lunch så nu drar jag igång med städningen!
Senare ska jag kanske vara barnvakt också... aja hejdå!
Bilden är från igår haha när jag lekte cool :'>

Inga kommentarer: