måndag 13 maj 2013

Bästa vänner...

... Är seriöst det bästa som finns! Jag är så glad att jag har riktigt underbara helt amazing vänner!! Det känns så bra att bara kunna dampa helt inför er haha :')

Kom hem från Emma för en stund sen och vi har seriöst pluggat sen vi slutade med avbrott när vi skulle äta och bara behövde tid att tänka haha Vi är så duktiga :')
Älskar dig Emma! helt otroligt hur underbar du är (ibland ;>) Nej nej skoja bara :') Vi gjorde seröst en tråkig grej som litteraturhistoria till något roligt! Helt sick asså haha xd

Skolan var ganska chill idag eftersom på svenskan kollade vi klart på Troy och så var jag och Emma och dampa i datasalen när vi gjorde klart en PowerPoint haha Och på no;n jobbade vi typ 30/40 min sen började vi kolla på A Day after tomorrow! På son i dag kolla vi på filmen Home så det har varit ganska chill! Börjar bli mycket filmtittande känner jag haha xD
Men nu ska jag sova så jag har massa bra energi att dela med mig av imorgon!
Puss och kramisar alla söta och underbara och speciellt till alla mina super bästa, gulliga vänner!! :')

Inga kommentarer: