tisdag 14 maj 2013

Bra dag!

Hej!
Vi kollade på en konsert idag i skolan och många var bra men det fanns vissa som var lite... ja... jag menar c'mon t.om. jag kan bättre ;)
Dock höll jag på att dö av garv när Amanda fick en mic i huvudet hahahah Vi hade redovisning på svenskan och våran lärare sa att min och Emmas redovisning var MINST ett B :') Asså MINST :') Vi är så bra!!! Efter en chill matte lektion hade vi två timmara hål för vi hade ingen musik idag så jag och emma köpte munkar och vi "möblerade om" i cafeterian haha vi flyttade borden så att de stod bättre haha vi är så duktiga :') På tyskan hade vi nationellt i hör och det var så jävla svårt så jag kommer definitivt få F :(
Men nu har jag sagt allt som har hänt mig idag så nu ska jag dricka te och vänta till klockan är fyra för då ska jag kolla på det senaste avsnittet av YOHIO's dokumentär på svt play ^^ Så bra! ^^
Bloggar sen... kanske...

Inga kommentarer: