söndag 24 november 2013

Är det okej med julmusik nu ?

Hej alla! har haft en bra helg! skön ''gulle gull'' dag i skolan i fredags, sen sov jag hos ferri igår tills idag och jag var grym på att laga mat! fixade Fläskytterfilé med smak av timjan och så pommes som jag kanske bara kanske råkade bränna.. haha var som att tugga på knäckebröd haha xD Men köttet var gott så det lyckades jag med och det är ju tack vare Tomas för alla gånger jag fått vara med och hjälp till och han har lärt mig vilka kryddor som är goda och passar bra till kött! :D Vi gjorde inte så mycket mer än att lyssna på massa musik, käka godis och pratade i timmar om allt! Idag har jag hjälpt mamma att dammsuga :D nu har jag precis kollat på det senaste avsnittet av the vampire diaries…

Är jag konstig om jag säger att jag redan har börjat lyssna på julmusik ? Har fixat en egen spotify lista för julmusiken jag vill höra i år haha, så den spelas flitigt nu och jag längtar verkligen till jul! älskar jul men hatar kyla haha xd

Inga kommentarer: