måndag 25 november 2013

Bara en lektion imorgon :D

helloo :D
Ligger under täcke och filt och lyssnar på julmusik haha xd fryser sjukt mycket… hatar kyla! Hursom.. skolan gick väl bra idag, kände mig nöjd över hur bra jag jobbade på idag. :D Fick även A på båda mina prov jag gjorde i Torsdags, Teoretiskt inom ansiktsbehandling + kundkort och sen den praktiska delen fick jag också A på så jag är grymt lycklig!! Trodde verkligen inte att jag kunde få A på det då jag har varit väldigt nervös och glömt saker sjukt snabbt…

Imorgon har vi bara idrott som börjar 10:20 och båda gymnastik salarna är upptagna så vi ska kötta på i gymmet! :D känns gött att vi ska göra det för jag är redo för att träna och träna ordentligt så att jag har träningsverk i en vecka efter ;) Vet inte hur gymmet ser ut där borta men jag antar att det är fräsch.. Hela byggnaden är ny och allt är nytt så man tycker ju att gymmet också borde vara nytt och fräscht! :D
Snart ska jag käka kvällsmat och så ska jag kolla på dessert mästarna :D älskar det programmet :D Blir fett sugen på bakelser när man ser det!!! sååå…..
...EMMA BAKA NÅGOT TILL MIG!!!!!

Inga kommentarer: