onsdag 20 november 2013

START!

Hej hej!  Var hemma idag också och nu börjar jag faktiskt bli arg haha har inte varit ute sen i fredags :O min feber går upp och ner idag.. vaknade utan feber och för en timme sen typ låg jag runt 38 och nu har jag ingen feber igen haha  men hur som imorgon måste jag till skolan även fast jah kanske har feber för det är jätte viktigt prov imorgon!! Slutprov på Havhav0 det vill säga hantverk 0 :o så jag har viktiga prov jag inte får missa!!

Mamma köpte hem start med oboy smak och jag testade med lite hallon och det var riktigt gott! Start är typ müsli och det jag älskade med den här var att det var inte lika sött som barnflingor!  Btw jag älskar barn flingor så inget illa mot dem haha men de här var liksom inte så sockriga men ändå smakade det choklad dock smakade det inte oboy utan mer som kakao :) hur som det var riktigt gott enligt mig! Ni borde prova!

Inga kommentarer: