måndag 16 december 2013

Bra måndag!!

Hej hej! :D har haft en jätte bra dag idag faktiskt!! Var väldigt trött imorse men det försvann ganska snabbt :D
Idag jade vi återläsningsdag och jag blev klar runt halv två så då fick jag sluta när jag egentligen skulle fått sluta halv fyra :D Så jag tog samma buss som emma hem :D vilket var skönt för jag hatar att åka buss ensam haha
När jag kom hem kolla jag klart på lite avsnitt på serier jag börjat kolla på sen så hjälpte jag mamma att handla och nu dricker jag julmust och lyssnar på musik! :D
Imorgon är jag ledig!! Tack vare att jag ligger så bra till i skolan och har klart allt man ska ha klart så behöver inte jag komma till återläsningsdagen imorgon! :D Sjukt gött!

Mina planer för morgondagen är att städa och sedan träffa ferri för att byta lite julklappar innan hon sticker till sälen!


Inga kommentarer: