tisdag 17 december 2013

Jul med ferri + fika på stan

Hejhej! Var hur skönt som helst att vara ledig idag!! Vaknade dock med en huvudvärk annars så var det skönt att slippa gå upp 04:40!! Sov till typ 07:15 för sen började de andra väcka emil så kag vakande och eftersom jag hade huvudvärk ville jag inte ligga kvar!
På förmiddagen städade jag mitt rum och så på eftermiddagen åkte jag hem till ferri! Vi gick ner till stan pch tog en fika och så pratade vi om allt vi ska göra i sälen! Är sjuuuukt taggad!  När vi kom tillbaks till henne hade vi en liten mini jul och jag fick ett armband, örhängen och en jätte söt stickad tröja! :') hon fick en parfym av mig som hon tycker väldigt mycket om såå jag tror att julklapparna blev lyckade iaf!  Nu ska jag sova och så taggar jag och samlar jag mina sista krafter inför imorgon!! Godnatt

Inga kommentarer: