lördag 8 mars 2014

Drama queen…

Är så jävla sur just nu!!! Allt var lagomt bra tills nu! Fan har jag sagt att jag inte bryr mig elllerrr????
Blir så arg för skulle jag säga så som jag tycker och så som jag tänker så skulle jag bara ändå bli anklagad för att ljuga.. Så allt jag får göra är att nicka, hålla med och säga ah förlåt men egentligen skriker jag inombords av ilska för jag vill så jävla gärna säga så som jag tycker men vad fan tjänar jag på det??? Skulle jag säga emot skulle det bli en jävla massa bråk..
FAN!! OM DU SKA VA PÅ DÅLIGT HUMÖR KOM INTE TILL MIG OCH AVREAGERA DIG PÅ!!! TACK FÖR DU FÖRSTÖRDE MIN DAG!
Och jag är inte fucking handikappad som ni kanske tror.. eller kanske tror.. jag vet att ni tror det.
Får äntligen helg efter två jävla äckel veckor i skolan som har vart hemska för jag har mått så sjukt dåligt av all stress och så när jag väl ska få slappna av och ha kul och ta det lugnt ah men självklart ska nästa jävla äckel problem komma upp då!?!?
Sry.. var tvungen att skriva av mig lite så att jag inte skulle ta ut min ilska på något annat sätt som skulle kunna sluta med ännu mer problem..

Inga kommentarer: